Below are the error messages logged when I create a security policy through operator -
{"level":"info","ts":1618821237.1511142,"logger":"securitypolicy-resource","msg":"default","name":"oauth-provider-policy"}
{"level":"info","ts":1618821237.1809022,"logger":"securitypolicy-resource","msg":"validate create","name":"oauth-provider-policy"}
{"level":"info","ts":1618821237.191932,"logger":"controllers.SecurityPolicy","msg":"Reconciling SecurityPolicy instance","SecurityPolicy":"tyk/oauth-provider-policy"}
{"level":"info","ts":1618821237.1919882,"logger":"controllers.SecurityPolicy","msg":"updating access rights"}
{"level":"info","ts":1618821237.2210846,"logger":"controllers.SecurityPolicy","msg":"Call","Method":"GET","URL":"http://tyk-svc.tyk.svc.cluster.local:8080/tyk/apis/dHlrL29hdXRoLXByb3ZpZGVyLWFwaQ","Status":200}
{"level":"info","ts":1618821237.221413,"logger":"controllers.SecurityPolicy","msg":"Creating policy"}
{"level":"error","ts":1618821237.2214265,"logger":"controllers.SecurityPolicy","msg":"Failed to create policy","error":"TODO: This feature is not implemented yet","stacktrace":"github.com/go-logr/zapr.(*zapLogger).Error\n\t/go/pkg/mod/github.com/go-logr/[email protected]/zapr.go:128\ngithub.com/TykTechnologies/tyk-operator/controllers.(*SecurityPolicyReconciler).create\n\t/workspace/controllers/securitypolicy_controller.go:172\ngithub.com/TykTechnologies/tyk-operator/controllers.(*SecurityPolicyReconciler).Reconcile.func1\n\t/workspace/controllers/securitypolicy_controller.go:92\nsigs.k8s.io/controller-runtime/pkg/controller/controllerutil.mutate\n\t/go/pkg/mod/sigs.k8s.io/[email protected]/pkg/controller/controllerutil/controllerutil.go:228\nsigs.k8s.io/controller-runtime/pkg/controller/controllerutil.CreateOrUpdate\n\t/go/pkg/mod/sigs.k8s.io/[email protected]/pkg/controller/controllerutil/controllerutil.go:212\ngithub.com/TykTechnologies/tyk-operator/controllers.(*SecurityPolicyReconciler).Reconcile\n\t/workspace/controllers/securitypolicy_controller.go:65\nsigs.k8s.io/controller-runtime/pkg/internal/controller.(*Controller).reconcileHandler\n\t/go/pkg/mod/sigs.k8s.io/[email protected]/pkg/internal/controller/controller.go:244\nsigs.k8s.io/controller-runtime/pkg/internal/controller.(*Controller).processNextWorkItem\n\t/go/pkg/mod/sigs.k8s.io/[email protected]/pkg/internal/controller/controller.go:218\nsigs.k8s.io/controller-runtime/pkg/internal/controller.(*Controller).worker\n\t/go/pkg/mod/sigs.k8s.io/[email protected]/pkg/internal/controller/controller.go:197\nk8s.io/apimachinery/pkg/util/wait.BackoffUntil.func1\n\t/go/pkg/mod/k8s.io/[email protected]/pkg/util/wait/wait.go:155\nk8s.io/apimachinery/pkg/util/wait.BackoffUntil\n\t/go/pkg/mod/k8s.io/[email protected]/pkg/util/wait/wait.go:156\nk8s.io/apimachinery/pkg/util/wait.JitterUntil\n\t/go/pkg/mod/k8s.io/[email protected]/pkg/util/wait/wait.go:133\nk8s.io/apimachinery/pkg/util/wait.Until\n\t/go/pkg/mod/k8s.io/[email protected]/pkg/util/wait/wait.go:90"}
{"level":"error","ts":1618821237.2215466,"logger":"controller","msg":"Reconciler error","reconcilerGroup":"tyk.tyk.io","reconcilerKind":"SecurityPolicy","controller":"securitypolicy","name":"oauth-provider-policy","namespace":"tyk","error":"TODO: This feature is not implemented yet","stacktrace":"github.com/go-logr/zapr.(*zapLogger).Error\n\t/go/pkg/mod/github.com/go-logr/[email protected]/zapr.go:128\nsigs.k8s.io/controller-runtime/pkg/internal/controller.(*Controller).reconcileHandler\n\t/go/pkg/mod/sigs.k8s.io/[email protected]/pkg/internal/controller/controller.go:246\nsigs.k8s.io/controller-runtime/pkg/internal/controller.(*Controller).processNextWorkItem\n\t/go/pkg/mod/sigs.k8s.io/[email protected]/pkg/internal/controller/controller.go:218\nsigs.k8s.io/controller-runtime/pkg/internal/controller.(*Controller).worker\n\t/go/pkg/mod/sigs.k8s.io/[email protected]/pkg/internal/controller/controller.go:197\nk8s.io/apimachinery/pkg/util/wait.BackoffUntil.func1\n\t/go/pkg/mod/k8s.io/[email protected]/pkg/util/wait/wait.go:155\nk8s.io/apimachinery/pkg/util/wait.BackoffUntil\n\t/go/pkg/mod/k8s.io/[email protected]/pkg/util/wait/wait.go:156\nk8s.io/apimachinery/pkg/util/wait.JitterUntil\n\t/go/pkg/mod/k8s.io/[email protected]/pkg/util/wait/wait.go:133\nk8s.io/apimachinery/pkg/util/wait.Until\n\t/go/pkg/mod/k8s.io/[email protected]/pkg/util/wait/wait.go:90"}
Here it is saying “This feature is not implemented yet”.
Is the Admin API support added for Security Policies? Are there any other ways for adding these for oss other than adding it manually inside the pod?